2014-03-14

Fredag

Jag är så slut idag. Slut men glad.
Fick massa hjälp med redovisningen hemma hos Elin och Tore igår så min paniknivå minskade rejält.
Satt uppe och la in allt i Excel till ett inatt och va sådär pigg när klockan ringde lite över sex.
Men nu är det fredag. Min man har hunnit städa huset och håller på att styra ihop middagen.
Vi har tänd massa ljus och jag sitter och myser i soffan.
Två prov imorgon men det tänker jag skita i att tänka på ikväll.
Just nu är vi bara glada över att John med sitt nya jobb äntligen är ledig varje helg. En ny sjukt härlig verklighet.
Lite Lorde på det. Noers nya favvolåt.
Kvällens fråga. Roskilde 2014? Vill man missa Stones på Orange scenen?
Samma scen Roskilde köpte av just Stones själva på sjuttiotalet.
Speciellt när man aldrig sett dom förut? I think not.

Inga kommentarer: