2013-05-07

Skola

Jag vill läsa några mer kurser så jag har ansökt till två distanskurser över sommaren.
Som ett resultat av detta sitter jag och ringer runt och skickar papper fram och tillbaka och intyg till höger och vänster.
Såklart fungerar Nacka Kommuns hemsida inte med E-legitimation.
Tror jag felanmält det till dom för första gången i december.
Nu har dom i alla fall fått upp ett meddelande på sidan att det just inte fungerar.
Strålande.

Skulle behöva sätta igång med mitt slutarbete på affärskommunikation.
Ska göra en Powerpoint-presentation om skillnaden mellan engelsk och svensk affärssed.
Jag avskyr verkligen att redovisa inför grupp. Usch.
Skulle behöva få tag på nån betablockerare. Nån som känner nån?

Vi blev tilldelade länder eller kulturer och jag hade hellre fått något med mer tydliga skillnader som Japan eller Mellanöstern.
England känns supertrist.

Well well. Nu ska jag ut i det fina vädret och se om spåret har torkat upp för i år.


Inga kommentarer: