2013-05-06

Se där. Jag håller med fotbollsfrun.

En dag full av möjligheter mao.
Men hon har rätt här, är man en vuxen person som inte klarar av att
barn ammas så är man ju skadad.
Något har ju hänt en då. Kanske dom själva ammade tills dom va fem och först nu insett att dom va ensamma om det?
Jag ammade min unge i fyra-fem månader. Han va en tiny bebis.
Ibland blev han akut hungrig när vi var ute och jag fick sätta mig och amma på nån parkbänk.
Har även ammat på en bänk på IKEA. Säkert på fler ställen "ute".
Visade hursomhelst mindre hud då än när jag går med linne på sommaren.
Av alla tusentals mammor jag sett som ammar på diverse platser så kan jag inte minnas en enda gång jag sett någons bröst och framförallt någons bröstvårta.
Barn och sjal över barn tenderar att alltid vara i vägen.
Men så är jag inte psyko och stirrar som en besatt heller.
Kopplar inte ihop det med sexualitet som alla som tycker det är "äckligt" verkar göra.
Seek help eller sluta titta jävla dårar.


Inga kommentarer: