2013-05-04

Lördag

John har jobbat och jag och Noer tog en skön cykeltur innan jag lämnade honom hos hans kompis Mikael som ville leka.
Vi försökte hämta hem honom nu vid sex men dom bad oss återkomma vid åtta.
Håller på att göra paj.
Det blir broccolipaj med västerbottenost till middag och rabarberpaj till efterrätt.
Nicke K ringde just och erbjöd mig en biljett till kvällens Bruce men jag är inte så sugen.
Såg honom ju på Roskilde i somras.
Det var en fab konsert och jag förstår inte hur han ska kunna toppa det.

Leif kanske skulle komma förbi senare och hänga lite.
Jag försökte få över brorsan och Hanna för att spela lite spel men dom va busy.
Sällskapssjuk tror jag det kallas.
Såg att det skulle bli 17 grader i veckan.
Äntligen!!

Imorgon ska vi på Julis namngivning och spana in Zaras hemmagjorda tårtor som nog kommer förtjäna lite pics.

Inga kommentarer: