2013-04-29

Rörigt.

Min snubbe åkte till Tyskland imorse.
Började rota omkring i min sänglåda efter sitt pass precis när jag lyckats somna om.
Oklart varför han trodde att det skulle ligga där?
Inte ett dugg förvånande att han började leta efter det fem minuter innan han skulle dra däremot.

Jag inser nu att jag inte vet vart han ska eller när han kommer hem.
Han har berättat men jag måste vart disträ.
Det var något om den nya 5-seríen och där tonade jag väl ut.

Jag och Noer blir ensamma på Valborg iaf.
Funderade på att åka till Nyckelviken men dom tänder elden först klockan nio.
Är inte det lite sent?

Vi får se vad vi hittar på och om det tänds någon brasa lite närmare oss.

Nu är äntligen eldningsveckan slut i Nacka.
Jag har mått konstant illa hela helgen av all röklukt.
Plågsamt och man förstår varför dom bara tillåter det två gånger om året.
Vi pallade inte så det får bli tippen för oss.
Ska bara kratta ihop allt först..

3 kommentarer:

Zaragrodan sa...

Alex packar också alltid samma morgon. Och jag brukar inte heller vara riktigt säker på var han är.

Anonym sa...

Häng på oss till myrsjö kram elin

Noer sa...

Tack ändå E