2013-04-17

No more gräddfil

En av mina nya lärare verkar inte så överdrivet imponerad av mig.
Lämna in ett anbudsförfarande som jag jobbat med i kanske 8 timmar och fick ett "ok" i omdöme.
Kul att va "ok".
En grå mus. En dagens lunch utan salt på en vägkrog.
Ett ligg som bara va snäppet bättre än inget ligg.

Värst är ändå att jag tyckte att det var ganska bra själv.
Det verkar som att jag har hundra procent fel på mina gissningar när det gäller inlämningar och prov.
Ungefär som när jag gissar kön på kompisarns barn.
Eller mitt egna för den delen.
Jag bara "det är en tjej, a mother knows" i flera månader med Noer.

Ring mig nästa gång ni vill tippa, lyssna på vad jag säger och gör sen precis tvärtom.
Skicka en del av vinsten till mig sen så jag kan köpa mig ett högre betyg i den här kursen.



Inga kommentarer: