2013-04-19

Kul

Peace and luv
 














Nu har alla biljetter och allt boende är bokat.
Äntligen.
Vi åker ner i en husbil och en husvagn.
Jag, Frida, John och Åsa i en och Leif, Jenny och Rani i den andra.
Känns extra bra med tanke på att Roskildes bandsläpp kanske va det lamaste jag sett sen 1993.
Peace and Love kommer inte kunna ta Roskilde på något annat än bandlistan men i mitt fall är det absolut viktigast i år.
Mindre än tio veckor kvar och det är höst ute.

Idag såg jag en örn landa två meter från mig och ta en stor duva.
Det blev luftkrig och fjädrar flög och massa måsar kom och försökte attackera örnen och allt va väldigt Ett med Naturen.
Allt som va kvar efter duvan va en hög med fjädrar och runtomkring stod typ 20 personer och gnuggade sig i ögonen.
Kalla mig naiv men jag trodde inte örnar åt duvor.

Imorgon ska Noers kompis Noah sova över hos oss och jag är lite nervig för det är första gången han sover borta. Hoppas hoppas hoppas det går bra.
Vill inte behöva ringa hans föräldrar vid typ tio. Ångest.




Inga kommentarer: