2013-04-25

Annoying

Människor över 18 år som använder sig av Hashtags på Twitter och Instagram.
Alex Schulman ägnade tio minuter av sin show åt exakt hur idiotiskt det är och jag är benägen att hålla med.

Jag förstår verkligen inte vad syftet är.
Är dom ute efter mer followers? Vill dom åt den där människan som söker på #snö?
Hur patetiskt är inte det om så är fallet.

Jag tycker det kan vara roligt när folk driver med sig själva i en hashtag men att ta en bild på en tussilago och lägga till:









#vår #tussilago #spring #gul #yellow #stockholm #äntligen #älskar #lycka #blomma #flower och så vidare är bara psyko.

Bäst är alla idioter som särskriver sina hashtags. #ny #smak eller #mamma #liv eller "#vår #känslor#
Hahaha.

#töntar #loosers  #idioter #morrons #fucking #hate #em

4 kommentarer:

Jess sa...

Börjar jag bli gammal här! Jag fattar nada! Hash what???????

Noer sa...

Hahaha. Hashtag = #

Old lady ; )

Zaragrodan sa...

Åååhh vad jag håller med!!! Alex kompis Emil hashtaggar ALLT och det mesta är dessutom särskrivet, felstavat eller bara helt obegripligt; typ #hemmaförefem.

Jessica sa...

Hahahaha// J