2010-11-29

Day 13 – This week

Vad menas? Ska jag redovisa vad jag har gjort förra eller vad jag ska göra nästa? Tar lite av båda: Förra veckan var bra. Vi fick testa på livet som tvåbarnsföräldrar i ett dygn och det var roligt fram till att Noer fick feber och började kräkas. Som tur var sov Simon som en liten prins genom det dramat. Jag älskar föräldrar som vänjer sina barn att sova med ljud omkring sig! Hursom, vi gjorde pepparkakshus, spelade golf och ritade. Det verkar sant som dom säger att det på ett sätt är lättare med två barn än med ett eftesom de underhåller varann. Däremot ökar ljudnivån en aning. Hahaha.
Veckan som kommer blir stressig. Jag har ingen plan för den och det är det som gör mig stressad. Vi ligger efter med planeringen asmkt, jag har massa saker jag måste handla och göra men eftersom John var tvungen att jobba i helgen så hann jag typ inte med någonting. Det är inte optimalt att ha med sig en 2,5 åring och en barnvagn i julruschen, vi kan lämna det där. Idag ska John ha ett möte med Cateringfirman iaf och gå igenom planeringen för personalen. På lördag kommer Zara och Alex på middag. Så mkt vet jag iaf och det blir bra.

2 kommentarer:

Zara sa...

Det blir jättebra! Jag är peppad på att bli full och tjata om bröllop.

Gina sa...

;)