2010-11-23

Day 09 – Your beliefs

Jag tror på tankekraft och att vi kan påverka vårt öde genom hur vi ser på livet. Genom hur vi väljer att se och tänka på våra liv. Jag tror på personligt ansvar och jag tror på förlåtelse. Jag tror att religiösa människor förminskar sig själva och sin del/sitt ansvar i universum och hindrar mänskligheten från att utvecklas. Jag tror också att jag kommer få en hel del skit för den där meningen. Sen tror jag på en massa andra saker som kvinnors rätt till fri abort, på delad föräldrarförsäkring, på människors lika värde och på fiskolja. Jag tror på att ge till och stödja välgörenhetsorganisationer, på att välja ekologiska alternativ och på lchf. Sen tror jag mot bättre vetande på AIK. "Whether you think you can or think you can´t, either way you are right" -Henry Ford

1 kommentar:

Milla sa...

Säger bara Djurgården, men jag låter det passera...

The power of the Universe is permanently available to you, and when you understand that this power has never failed in anything it has undertaken, you can have utter faith that it will never fail you either. It is your awerness and faith in this unfathomalbe power that connects you to it.