2010-11-25

Day 11 – Your siblings

Jag har en bror och en syster som jag avgudar. Sen har jag tre systrar till som jag tyvärr inte har någon kontakt med. Med hopp om ändring på den fronten. Hursom, lite om mina syskon då: Bror. Jag är superstolt över min bror. På många olika sätt. Jag har alltid uppfattat min bror som en väldigt stark person. Stark nog att kunna vara mjuk om ni fattar vad jag menar. Han har alltid vart kramig och omtänksam även när han var i tonåren och allt sånt normalt klassas som "pinsamt". Han har världens bästa humor och är väldigt rolig att umgås med. Han har fixat ett schysst liv för sig själv helt på egen hand emot hyffsat mycket odds utanför hans kontroll. Han har aldrig gnällt eller tyckt synd om sig själv utan har tvärtom alltid vart glad och positiv. Han ringer och hälsar på mig allt för sällan och han har glömt bort min födelsedag tre! år i rad nu men jag älskar och beundrar honom väldigt väldigt mycket. Han kommer göra någon tjej (eller hundra) mycket lycklig och jag tror att han kommer bli en väldigt bra pappa tids nog. Dessutom har han bra musiksmak vilket glädjer mig djupt. Syster. Min syster är helt oförmögen till att säga något dåligt om någon annan människa. Det gör henne såklart till en helt värdelös skvallerpartner men såklart till en väldigt bra person. Hon va typ världens enklaste barn att ha att göra med som liten. Gick alltid att la sig självmant, delade jämt med sig av saker och var alltid glad. En ren joy att vara omkring. Hon är fortfarande en av den gladaste människorna jag någonsin träffat och jag vet ingen som har träffat henne och inte blivit helt förtjust på en gång. Hon är också väldigt rolig och väldigt snäll. Det bästa jag vet är när båda två är hemma hos mig och imorgon kommer dom över på middag vilket gör mig lycklig redan nu.

Inga kommentarer: