2010-11-16

Day 02 – Your first love

Jag hittade en av mina gamla dagböcker nyligen där jag som 13-14 åring skrivit ett brev till mig själv i "framtiden". Där uppmanade jag mig att åka till Boston och gå på en speciell bar för där brukade Joey Mcintyre tydligen hänga. Jag skrev att det skulle vara mitt livs mål!! Typ som om han skulle sitta kvar där 15 år senare, haha. Mina två första kärlekar var John Taylor från Duran Duran och just Joey från New kids on the block. Jag har aldrig vart så smärtsamt kär varken innan eller efter. Ren plåga faktisk.Hormonell mess och kärlek på avstånd. Tur att inte Twilight fanns på den tiden för då hade jag gått under. Första gången jag blev kär på "riktigt" gick jag i åttan och föll pladask för en kille som hette John och gick i sjuan.Vi var ihop i någon månad och då såg jag honom mindre än jag gjort innan. Mycket mystisk person. Som ett resultat av det var jag mer eller mindre kär i honom i flera år.
Vi hörs ibland och kollar läget, typ var tredje år eller så vilket är kul även om han fortfarande är lika skum ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mäh, du lägger ut en bild på John Taylor och skriver att du var kär i Nick Rhodes? Har du inte koll på gamla pojkbanden? //moster

Gina sa...

Lord. Menade ju John Taylor. Måste ändra asap.

Gina sa...

Märker en röd tråd här ;)