2010-11-20

Day 06 – Your day

Fick sovmorgon och gick upp strax efter 10 vilket är svår lyx i mitt liv.
Drack årets första glas julmust. Yummy.
Fixade tvätten och noterade att Noer har en hel del randigt i sin garderob
På bussen in mot Hammarby Sjöstad. Noer ropade "Jag vill INTE ha på mig bältet" exakt hela vägen in.
Träffade Emma på Paul Michell och gick igenom hur jag ska ha håret på bröllopet. Fick i uppdrag att köpa med med löshår tills vi ses igen.
Gick med Magnus och Nicklas till restaurangen brevid. Noer fick glass.
Mkt bröllopsprat eftersom de också ska gifta sig om några veckor.
Candle light dinner med Noer. John har jobbat hela dagen och är iväg på nån herrklubbsgrej ikväll.
"-Tända ljus och göra lite mysigt mamma?" frågade gullungen när vi skulle äta.
La Noer vid sju och han somnade på två röda.
Nu blev jag just uppringd av två gamla tjejkompisar jag inte sett på tio år. Dom satt och drack vin och hörde "Teardrop" med Massive Attack och kom och tänka på mig. Sweet. Helt galna tjejer, måste träffa dom snart men nu blir det Så mycket bättre på tv för att runda av den här dagen.

Inga kommentarer: