2010-11-15

Day 01 – Introduce yourself

Fel dag. Lite sjuk och blöt av regn. Men: Jag är uppvuxen i Nacka. Började dansa när jag var sex-sju år och älskade det direkt. Det var det enda jag var riktigt bra på rent kreativt och till min stora glädje kom jag in på dansgymnasiet i Uppsala. Sen kom livet emellan och jag slutade dansa vilket jag alltid kommer sörja. Jag älskar musik och festivaler. Skulle göra nästan vad som helst för att kunna sjunga eller spela gitarr men har ingen talang när det gäller det alls. Har väldigt svårt för potatismos och banan, har bara träffat en person i hela mitt liv som känner likadant och honom ska jag gifta mig med. Inte enbart av den anledningen däremot. Jag är väldigt blödig och börjar med automatik grina när jag läser om sorgliga eller orättvisa saker. Det var illa förut men har blivit tusen gånger värre sedan jag fick Noer. Jag tycker om att läsa men gör det för sällan, älskar båtar och skulle helst av allt ha en egen, tycker om att resa men är extremt flygrädd. Jag har kort stubin och ganska dåligt tålamod, något jag kämpar med speciellt eftersom jag är ihop med en man som gillar att ta sin tid. Sen är det inte helt optimalt att ha dåligt tålamod när man har barn heller. Jag är fysisk person som gillar att kramas och pussas. Är ganska bra på att ge komplimanger, sämre på att ta emot. Jag står inte ut med snåla människor eller folk som har dåligt hyffs och inte lärt sig säga tack. Jag är helt överkänslig mot lukter vilket är ett mindre handikapp. Jag är så stolt över min son att mitt hjärta hoppar över ett slag varje gång jag tänker på honom och jag är helt livrädd att något ska hända honom.

Inga kommentarer: