2010-06-27

Måste sluta måste sluta måste sluta

Jag följer några riktigt risiga bloggar. Fulla av självgodhet med total brist på självinsikt. Hela grejen med bloggar är ju att man skriver vad man vill så det är inte det att jag klandrar deras ägare, skulden är helt min. Absolut. Borde bara sluta läsa om jag nu retar mig så mycket på dom men grejen är att jag kan inte. Det är som droger. Jag blir nästan exakt lika upprörd och provocerad varje gång men jag är för satans nyfiken för att sluta. Sjukligt nyfiken faktiskt. Borde vara med som John, han läste dom en gång, fnös och har aldrig mer besökt skiten. Min idol. "Jag pallar inte läsa det där" säger han medans jag sitter med skämselkudden framför ansiktet när det kommer ett nytt inlägg. Det är som en märklig studie av idioti där behovet av att få sig själv att framstå som så himla perfekt och lycklig bara överträffas av det faktum att personerna i fråga borde ha hängt med mer på svenskalektionerna. Jag struntar i att länka för det vore som att ge er den första gratis fixen. Önskar att ingen hade länkat till mig i första taget. Men provokation funkar såklart, det är inte för inte Kissie är sveriges mest besökta blogg, tyvärr är det inte provokation det rör sig om i de flesta bloggar. Bara bad taste.

Inga kommentarer: