2010-06-06

En bra dag!

Shit va jobbigt det är att plantera hundra grejer i 25 grader sol. Var helt färdig när jag va klar. Nu börjar det likna nått på balkongen iaf även om det stinker från planteringsjorden. Jag har inte helt lätt för lukter som bekant men det ger sig väl om några timmar. Barnflickan eller Janina som hon heter har vart här och lekt med Noer i några timmar för att lära känna honom och det fungerade hur bra som helst. Noer brukar vara väldigt reserverad mot nya människor men han tog tag i henne på en gång och gick och byggde tågbana. Under tiden kunde jag slänga ihop en porterstek till middag som blev supergod om jag får säga det själv. Hursom, det blir nog bra det här med henne. Vi behöver verkligen mer hjälp, har missat ganska mycket saker på sista tiden för att John har så galet mycket att göra på jobbet och jag inte haft någon som kan ta Noer. Hoppas verkligen att det kommer funka,hon bor bara några minuter härifrån så det vore helt perfekt. Vi hade förövrigt två mäklare och värderade våra lägenheter i fredags och får vi så mycket pengar för dom som de trodde blir jag helt överlycklig. Det håller på att säljs en liknande lägenhet som Johns fast i huset brevid och det ska bli riktigt spännade att se vad den slutar på. Nu ska vi snart lägga Noer och skvallra lite på balkongen.

Inga kommentarer: