2010-06-17

FF, mörbultad och Robyn.

Håller på att packa för i helgen. Jag har gett John en familjefri helg hemma så jag och Noer sticker på äventyr och lämnar honom fri att ligga i soffan en hel helg eller vad han nu väljer att göra. Han har nog inte vart hemma själv så länge sen Noer föddes så det var helt klart dags. Ska bli schysst att få ha lillkillen för mig själv också, han har vart lite sur på mig på sista tiden och jag tror att det är för att jag är borta mer nu sen jag börjat jobba. Annars har den här dagen gått i smärtans tecken. Jag har så satans ont i ena armen och den andra axeln igen. Vet att det enda som kommer hjälpa är en kortisonspruta igen men jag pallar verkligen inte. Höll på att dö av smärta sist. Men det är dags att boka tid, kan typ inte lyfta armarna över axlarna vilket inte är så smidigt. S en har jag haft jätteont i magen hela dan och sen nån timme tillbaka har jag fått huvudvärk och ont i halsen. Helt trasig med andra ord. Dags att slänga sig själv på skroten snart. Ser att klocka är nio snart. Asså var är min kille? Borde inte han va hemma nu när han slutar sex? Shit alltså. Nu ska jag surfa lite recept och lyssna på Robyns nya. Strage verkade impad iaf.

Inga kommentarer: