2010-06-21

Big time planerig pågår

Sitter och skriver listor inför helgen. Det blir mycket saker att tänka på när man ska iväg med hela familjen till en ö i tre dagar. Har man glömt nått är det ganska kört. Det spelar verkligen ingen roll om man är borta ett dygn eller sju när man har kids, packningen blir gigantisk ändå. I morgon ska jag fixa sillen och laxen som jag inte haft tid att göra än, sen får vi handla resten och packa på onsdag för vi åker ut direkt efter jobbet på torsdag. Jag har lite panik över att jag kommer va tvungen att bada i helgen. Det lär ju va typ 14 grader. Lord. Får komma över min fobi för att basta helt enkelt. Annars: midsommar, ön, sol, fina vänner, sommarpratarna och lite fiske. Cant wait.

3 kommentarer:

Zara sa...

Mysigt, hoppas ni får en fin helg!

Gina sa...

tanx sweetie

Asa sa...

Nästa år kommer jag följa med, bara så ni vet!