2010-04-06

Tisdag

Shit va jag var trött igår. Kände mig helt drogad. Bästa Noer sov från 1930-06 vilket jag är supernöjd med, skönt att han verkar ha vänt tillbaka dygnet på en gång. Nu håller jag på att sortera in de kläder och saker vi köpte i Thailand. Vi shoppade egentligen bara dom två sista dagarna i Phuket och då var det så himla varmt att vi inte pallade kolla runt för mycket, poolen lockade mer men shit va fina saker det fanns. Hursom, jag har några presenter jag ska ge bort och jag har redan ångest för att separera ifrån dom. Nu ska jag snart gå med Noer till dagis, han kommer nog få en väldigt rolig dag tillsammans med sina kompisar igen. Själv ska jag försöka lägga upp en träningsplan, blev såklart inte så mycket av den varan därnere och det har straffat sig men nu är det dags igen. Hua...

1 kommentar:

Wilma sa...

Hej! Om du är den person som har mailat mig ang mitt löpband Blocket så vänligen ring 0770173803 (reservnr från Eniros annons med mitt band). Ditt mail kom upp som "skadligt" dvs utan id-adress och då vill jag inte öppna det. Mvh Gun