2010-04-28

Längtar till sommaren

Onsdag. Läser om pedofiler inom kyrkan och undrar varför folk lämnar sina barn ensamma med präster? Känns lite som att be om det. Tragiskt. Personligen skulle jag lita mer på den lokala A-lagaren. Håller på att planera inför sommaren och har just pratat med en tjej vi funderar på att använda som barnvakt då och då. Vi måste ha lite mer alternativ framöver och då blir det den enklaste lösningen. Ska träffa henne tillsammans med Noer och kolla om han gillar henne först och främst. Maj månad är verkligen alltid helt hysteriskt. Det händer saker hela tiden och jag fattar inte hur vi ska få ihop det. Bara roliga saker däremot så jag ska inte klaga. Har bokat in en helg på Grinda nu och det ser jag verkligen fram emot, älskar Grinda. Överhuvudtaget ska vi försöka vara så mycket som möjligt i skärgården i sommar vare sig det är på Johns land eller på en dagstur till Fjäderholmarna. Shit vad jag längtar. Måste komma ihåg att ta den där satans fästingsprutan bara. Suck. I kväll ska jag på föräldrarmöte på dagis och det ska bli kul att höra vad dom ska ha för sig framöver. Vi är verkligen supernöjda med Noers dagis. Hur skönt som helst. Nu ska jag fixa lite på balkongen innan det är dags att upp trollungen.

Inga kommentarer: