2010-04-03

Sista natten

Nyss hemkommen till hotellet efter att ha vart pa ett kopcenter i Patong och spendrat vara sista bath. My god, onskar jag hade tva helt tomma resvaskor med mig och tre dagar till enbart vigda at shopping. Sa mycket fina saker overallt. Nu ska vi strax lagga Noer, eller han har rattare sagt sjalv klattrat in i spjalsangen och kollar pa Nicke Nyfiken pa dvd:n (tack tack Frida, den filmen ar hans absoluta favvo). Vi lyssnar pa den har laten pa datorn, helt utsvultna pa musik, dricker varsin Singha och kollar roomservicemenyn. Superskont att vi inte aker hem forens imorgon kvall. En dag till i solen. Forhoppningsvis haller sig Noer vaken tills vi flyger fran Bangkok kl 23 lokal tid och sover tills vi landar 07 svensk. Det vore en drom jamfort med flygresan hit. Idag har John vart pa Thai cooking class dar han har lart sig laga olika thai ratter. Lyllo mig!! Tom Kah gai bla som ar min absoluta favoritratt. Lite bilder:
Ey, kolla!
Johns nya bastis Gerhart Tysken och stackars lilla thaikvinnan som fick lara dom tva birakillarna.
Dom har fick jag smaka av och dom va mycket smarriga. Under tiden lekte Noer med sin nya bastis Very Happy som vi dopt han till eftersom det ar det enda han sager, ja nar han inte pussar och busar med Noer.

Inga kommentarer: