2010-04-20

Mmmm

Jag har inte sovit ok på tre nätter för jag har ont i min högra axel/arm igen. Har burit omkring för mycket med Noer och diverse saker för det känns exakt som sist när jag var tvungen att ta två kortisonsprutor rakt i muskeln. Det gjorde så s*%¤#s ont att jag försöker förtränga att jag antagligen måste gå till läkaren igen. Hursom, eftersom jag sovit så dåligt på senaste tiden gick jag och la mig i två timmar vid nio imorse och som resultat är jag för pigg för att sova nu. Istället sitter jag och skickar bokningsförfrågningar till diverse ställen jag skulle vilja samla mina vänner på för en gemensam helg i sommar. Hittar väldigt många smultronställen och hoppas att jag är ute i tillräckligt god tid nu bara. Håll tummarna för mig (oss). Kanske det blir här:

Inga kommentarer: