2010-04-16

Det gick bra!

Shit vilket trist väder, känner mig skapligt nöjd med inköpet av löpband idag. Blev väckt halv sju imorse av att Noer stod brevid och pussade på mig. Hur mysigt som helst. Så vaknar jag gärna varje morgon. Jag älskar att han är så kramig och pussig, finns inget bättre. Det gick ändå över förväntan att lägga honom igår. Det tog en timme och han smet upp åtta! gånger men jag lyfte bara tillbaka honom och tillslut gav han upp. Han sov i iaf hela natten så jag är nöjd. Dags att köpa en riktig säng snart men så länge funkar den han har. Ikväll kommer Noers farfar hit och är barnvakt medans vi går på en fest två kompisar har i en lokal på vår gård. Otroligt bekvämt att vara så nära hemma. Sen vi kom hem från Thailand har festerna avlöst varann. Roligt såklart men efter ikväll är det träning och renlevnad som gäller, iaf till 7 maj när det är Lady GaGa och utgång på södermalm.

Inga kommentarer: