2010-03-04

Mother of the year:

Läste min dagbok från 97 igår och det var ju minst sagt spännande. Om jag fick ge ett enda råd till unga människor (haha) så är det att skriva dagbok för shit va man glömmer saker man gjort och vart med om. Tyvärr skrev jag bara rätt sporadiskt och såklart handlar 90% av texterna om killar och olycklig kärlek. Är allt för nykter för att avslöja mer men en sak som slår mig är hur duktiga vi ändå var för att vara 20 och bänga. Vi jobbade (slavade snarare) hur mycket som helst, hade hemförsäkringar och lagade fina påskmiddagar ihop. Inte alls lika yra som jag fått för mig att man var. Blir glad över att jag hånglade så mycket också. Tjejer borde överlag hångla och ligga mer när dom är yngre utan att bry sig så mycket mer om killar. Ingen under 25 borde överhuvudtaget va ihop med någon. Such a shame att jag inte har en dotter att ge mina härliga råd till ;)

Inga kommentarer: