2010-03-07

7 sanningar om mig

Utmanad av Stina. Skickar vidare till Leia och Linda. 1. Jag har svårt för att se på medans vuxna människor dricker mjölk och tycker att potatismos är bland det vidrigaste man kan äta. Mår lite illa bara jag tänker på det. 2. Jag är lite rädd för kineser och japaner och ja, helt medveten om hur illa det är. 3. Tycker nästan bara om sånt godis endast barn äter. 4. Älskar award shows i alla dess former. Föredrar musikgalor såklart men tittar på allt. Ikväll Oscars. 5. Jag kan inte böja min högra handled helt bakåt. Därmed har jag en legitim anledning till att inte göra armhävningar. Annars skulle jag göra skitmånga. 6.Mitt livs största kärlek (förutom mina killar såklart) har alltid vart och kommer alltid vara Robert Smith. 7. Jag är skitbra på att söka fram information på nätet och blir irriterad på folk som inte kan använda sig av olika sökmotorer.

Inga kommentarer: