2010-03-05

Happy friday!

Min dag började med att jag satt i kö på ticknets hemsida för att få köpa biljetter till Gaga. Dom öppnade försäljningen 9 och 20 minuter senare var typ allt slut för det absolut enda jag fick tag på var platser högst upp och längst bak i globen. 2400 kr. Som hittat. Har tränat idag för första gången den här veckan, har vart sjuk i några dagar och lat resten av veckan så det var på tiden. Ska försöka träna varje dag innan vi åker nu iaf. Jag promenerade hem till mormor sen där halva släkten helt oväntat befann sig. Plusgrader och sol ute, hur härligt som helst. Har haft en sån där dag när jag flera gånger tänkt på hur bra allt är nu och hur glad jag känner mig. Blir alltid lite stressad när saker och ting känns för bra vilket är exakt så rubbat som det låter. Noer har vart inne i en hur skön period som helst på senaste tiden. Superglad och rolig och världens bästa sällskap. Han snackar på som bara den. Idag kom han hem och började räkna. Inte helt rätt utan mer: En, tio men ändå. Han har börjat lära sig färger och säger numera till när det är dags att byta blöja vilket underlättar. "Min mamma, Noers mamma" har han sagt hela dagen, hur sött som helst. Nu ska vi snart lägga solstrålen och sova. Då blir det ett glas rött och Skavlan med Al Gore och Stellan Skarsgård. Trevlig helg!!

Inga kommentarer: