2010-03-09

Glad och pigg

Idag vaknade jag halv sju och var pigg. Hur skönt som helst. Sov med öronproppar inatt för att få en hel natts sömn. Annars vaknar jag så fort Noer gnäller eller pratar i sömnen. Avbruten sömn är verkligen helt hemsk.Det tar mig alltid en evighet att somna om också. Idag har jag tränat och handlat massa småsaker till resan. Passade på att klippa mig ochså och höll på att somna i frisörstolen. Hur skönt är det inte när nån håller på med ens hår? My god. John är ute på nån jobbgrej och Noer har just somnat, själv har jag ett berg av tvätt att vika innan jag ska lägga mig i soffan. I morgon blir det träning och sen iväg på pedikyr och färgning av fransar. På kvällen kommer Noers farfar och passar honom medans vi sticker ut och äter (så härligt att kunna äta ute igen) och går på konsert. Livet känns inte så komplicerat just nu. Ljusår ifrån igår.

Inga kommentarer: