2010-03-03

Bonnig mentalitet

Intressant att den stora "snackisen" på modeveckan i London var att Bravissimo använde sig av "normala" kvinnor i sina reklamer.
Jag fattar inte riktigt grejen. För det första vänder sig det här företaget mot kvinnor med stora bröst och mig veterligen är det hyffsat svårt att ha dd kupa om man är en size zero eller? Ja, om man inte är Tyra Banks och hon fick ju också höra att hon var för kurvig innan Victoras Secret ganska lyckat snodde henne.
Jag undrar vem som tycker att dom här kvinnorna är "för stora"? Dom har big boobs men förutom det är om väl jättefina?
Jag undrar om fotbollsfrun ens sett bilderna eller framförallt fattat vilket företag vi snackar om? Fotbollsfrun...vilken sorglig kvinna. Hon vill så gärna vara Linda Skugge och det funkar sådär va. Annars tycker jag det enda man någonsin hör av henne är hennes mantra att man som tjej är dum i huvudet om man inte skaffar tre barn innan man är 30. Mmm, man kan inte annat än att avundas hennes härliga liv i Kalmar eller hur...

2 kommentarer:

Zara sa...

De där tjejerna ser helt normala och supersnygga ut, och den där Fotbollsfrun är skittråkig. Igår läste jag en Ameliakrönika som på allvar handlade om hur hon och hennes kille busar runt i köket och han skämtar helt tokroligt och kallar henne mongol. "Han är så rolig min kille, så smart, han vet liksom att mongolerna invaderade Europa." Shit, jag skämdes å hennes vägnar.

Noer sa...

herregud. Hon går bort!!