2010-03-10

Action nattetid

Nu brukar jag inte ha som vana att sova med öronproppar utan jag tar alltid Noer på nätterna om det skulle vara nått eftersom John jobbar. I förrgår var ett undantag och tack gode gud för det. Inatt vaknade jag av att Noer höll på att klättra ur spjälsängen och hängde och dinglade vid kanten. Såklart helt i sömnen. Inte bra alls. Jag trodde vi skulle ha en månad eller två på oss innan vi var tvungna att byta säng men icke. Han borde ju iaf ha kunnat vänta tills efter Thailand kan man tycka. Nu vet jag inte vad vi ska göra, måste ta bort ena sidan och sätta upp skyddskanten men den kan jag inte för mitt liv komma ihåg vart den är. Kanske på vinden i Gullmars? Varför varför har jag inget körkort?? Det blir till att bädda med madrass nedanför tills John är ledig och vi kan åka och köpa ny säng eller leta upp den där plankan. Men hur gör man med barn som går i sömnen? Måste jag börja låsa sovrumsdörren nu eller? Gahhhhh

Inga kommentarer: