2009-12-13

Söndag

Helg. John har jobbat så jag har myst med Noer som har vart världens gosigaste kille hela helgen. Han vill bara kramas och pussas och ligga i ens famn och gosa mest hela tiden vilket är helt underbart. Vi har bakat pepparkakor, vart på julmarknad och kollat på Luciatåg. Idag har hans farmor och farbror vart över på middag och Noer fick massa fina julklappar i förskott eftersom farmor ska utomlands över jul. Total uppmärksamhet är inte fel för en snart 19 månaders kille som har spexat och gosat hela eftermiddagen. Jag har vart lite risig i helgen och har fortfarande lite ont i halsen men jag tror att helgens sömn har räddat mig från att bli riktigt sjuk. Noer har sovit som en prins mellan 1930-07 hela helgen, tack för det. Imorgonbitti ska hela familjen till dagis för Luciafirande. Mysigt. Nu: Jamie Olivers jul för lite inspiration till julbordet, det är ju första gången jag ska fixa det helt själv i år!!

Inga kommentarer: