2009-12-16

Dåligt och bra

Känner mig förbannad. Har ingen orsak att vara det och det kom ganska plötsligt just nu vilket får mig att undra vad det är för datum idag? Det bästa idag var att den fina utländska labbkillen som tog mitt blodprov lyckades hitta en ven och få tre rör blod på första sticket. Det har aldrig hänt mig förut. Dom brukar sticka mig som en nåldyna i båda armarna och ändå inte lyckas. Jag blev så lycklig att jag sa till honom att ingen annan förutom han någonsin ska få sticka mig igen, då blev han jätteglad och sa att han kände sig väldigt stolt. En fin stund för oss båda. Det sämsta idag är att jag inte hittade mina nya vantar hemma, sprillans nya och helt väck. Gick ner till Lindex efter sjukhuset men dom hade slut! på vantar. My god. Får ta mig till Forum imorgon. Hämtade Noer tidigare idag för jag höll på att längta ihjäl mig. Han studsade av lycka när jag kom. Härlig unge. Nu ska jag dränka min irritation i en stor kopp te.

Inga kommentarer: