2009-12-15

Har glömt vilken dag det är

Jag är allergisk mot hyacinter men kan inte stå emot att ha två hemma eftersom dom luktar så gott. Som resultat har jag nyst kanske 300 gånger idag så imorgon får jag nog ge upp och adoptera bort dom. Typiskt. Fick hämta Noer på dagis imorse med misstänkt magsjuka men efter att ha haft världens gladaste kille hemma sedan 10 imorse kan jag konstatera att någon magsjuka har han inte. Har googlat runt på vad det kan röra sig om för han har lite problem med magen titt som tätt. Vi ska prova att lägga om hans kost i två veckor, inga mer fullkorn och mer fett i maten så får vi se om det funkar. Imorgon blir det dagis igen för jag är busy busy då. Annars är jag lycklig över all snö även om det är förenat med livsfara att bo på ett litet berg innan dom har sandat. Fick ta en omväg hem idag för det var helt omöjligt att gå upp för backen med vagnen, hela områdets dagisbarn hade åkt på vägen med sina stjärtlappar så det var typ isgata. Nu ska jag leta efter recept till julgodis, den här blir det iaf, ska bara fundera ut vem som förtjänar att få den i present.

2 kommentarer:

Fraz sa...

ååå du vet att du alltid vart min bästa bästa syster va? ;-)

Noer sa...

hahaha. Du ligger bra till babe