2009-12-17

Blue

Jag är en mess. Igår började jag grina när jag hörde "Do they know its christmas?" på radion. My oh my. Mycket känslor hela tiden nu. Det har hänt så mycket skit för så många bra människor i min närhet på senaste tiden och det är nog därifrån allt kommer. Tänker på min egna familj och hur tacksam jag är för att alla mår bra men sen inser jag hur mycket jag skulle kunna förlora om något hände nån av oss och tanken på det gör mig helt handlingsförlamad av skräck. Drömde inatt att jag och Noer satt längst framme på en båt som nån galning körde och jag var på väg att tappa honom i vattnet hela tiden, usch, helt hemskt. Sen är det som om den känslan jag vaknar med efter en sån dröm inte riktigt släpper taget och hela dagen blir lite blå. Nej, nu får det räcka med depp, lite bra musik på hög volym, ett varmt bad och tanken på att John är ledig tre! helger i rad ska nog vända den här dagen.

Inga kommentarer: