2009-07-06

Waxholm

Vilken helg vi har haft, fullt ös. Igår kom vi hem lite lagom slitna från Vaxholm. Bröllopet var en hit men festen pågick lite väl länge kanske, tror vi kom i säng runt fem. Vid elva kom Noers och hans farmor ut till oss och han såg väldigt förvirrat ut när dom kom in på vårt hotellrum. Sen straffade han oss i en timme genom att visa hur sur han var för att vi vart borta innan han blev gosig och glad igen. Han hade iaf haft jättekul med sin farmor och det hade funkat super. Men det är viktigt att markera att man ändå är lite sur antar jag. Nu skulle vi tagit med oss alla gästerna från England med respektive och dragit till Fjäderholmarna men eftersom det är lite mulet så sticker vi till Gröna Lund istället. Jag planerar att åka kärlekstunneln med mina killar och hålla mig långt borta från nya Insane. Inte allt smör i småland skulle få mig upp i den. No,sire! Lägger upp lite bilder från helgen imorgon.

Inga kommentarer: