2009-07-22

to do: nothing

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Eller jo, jag dammsög lägenheten men sen har jag bara läst och kollat på film och vart inomhus hela dagen. John och Noer har vart ute och testat varenda lekpark i hela Orminge så jag passade på att bara vara vilket är härligt men inte helt lätt. Tankarna går ganska fort till tvättkorgen och kanske det är dags att skura golven osv osv. Man är så van vid att göra hundra saker hela tiden att det är svårt att sluta. Typiskt kvinnligt problem, män verkar generellt inte lida av det. Har iaf sett Valkyria som var riktigt spännande faktiskt. Annars håller jag på och läser tre böcker samtidigt och försöker hålla isär storyn i alla. Det blir så när man är glömsk och reser till landet utan den bok man började med först. Nu ska jag fortsätta min helt underbara menlösa dag.

Inga kommentarer: