2009-07-01

Reflektioner från en Salong

På salong idag och utnyttjade min fina mors dags-present. Pedikyren var såklart fantastisk, under ansiktsbehandlingen somnade jag in som en baby tills det var dags för den plågsamma delen, shit vad det gör ont. Helt vansinnigt. Eftersom jag inte brukar hänga på salong varje dag så var det helt nytt för mig att dom vaxar ögonbrynen istället för att plocka men stoppa pressarna vad schysst det var. Ska aldrig mer bli noppad! Kom däremot på varför jag inte pallar gå och fixa naglarna regelbundet. Det är så förbannat tråkigt att jag höll på att tuppa av. Jag gör det exakt så pass sällan att jag glömmer bort hur trist det är, annars skulle jag aldrig hamna där igen. Hur pallar folk göra det var tredje vecka? Jag blir bara helt stressad. Dom hade en ny grej som folk kom in och kollade på under tiden jag satt där. Eller ny och ny, som vanligt är det mkt möjligt att jag är sist i Sverige att ha koll på saker men dom hade iaf ett solarium där man står upp som i ett rum för att inte få ränder som tydligen är ett huge problem när man ligger ner och solar. Det hade ngt coolt namn också som jag såklart glömt bort. Min enda fråga gällande detta är : Vem, ja vem solar solarium 2009?? Fucking crazy people.

Inga kommentarer: