2009-07-25

Strängnäs!

Igår var vi på middag hos Jessica och Fedde som just fått (ännu) en bostad, den här gången har dom flyttat till Hammarby Sjöstad vilket glädjer mig mkt eftersom det är nära oss. Superfin lägenhet med många stora fönster och högt och fint i tak. Vi fick smarrig mat och gott vin och hade som vanligt i deras sällskap en väldigt trevlig kväll. Nu glömde jag ta kort på deras två charmtroll till killar som börjar bli riktigt stora, får bli nästa gång. Nu ska jag ta med min familj och åka till Strängnäs och hälsa på Noers farmor. Sen ikväll smiter jag och John iväg och går på bio och ut och äter middag. Kommer inte ihåg sist jag var på bio. Tyvärr har Strängnäs inte världens största utbud och dom filmerna vi verkligen vill se ( Whatever works, Public enemies, Män som hatar kvinnor) går inte där utan vi fick välja mellan Ice Age 3 eller Bruno. John valde så ni kan ju gissa va det blir. Oavsett så ska det bli skönt att få en kväll på "stan" för oss själva medans Noer gosar med farmor.

Inga kommentarer: