2014-01-10

Pissed

Jag är på så vansinnigt dåligt humör.
Det har vart schysst med vego-vecka men idag fastar vi för andra gången den här veckan och det i kombo med träningen i morse och en släng av pms gör att jag skulle göra nästan vad som helst för en typ råbiff.
Sen har mina böcker FORTFARANDE inte kommit trots utlovad leveranstid på 1-2 dagar i måndags.
Kul att ligga efter precis i början. Värdelöst.
Min ljuvliga unge väckte mig i morse genom att pussa mig på kinden och armen och nu är John och hämtar honom så snart blir allt bra igen.
Han har önskat sig två! paket cocktailtomater och fruktsallad till fredagsmys så snart ska jag bege mig ut i köket och skära frukt.
På kvällens agenda står skura golv (kul fredag), tvätta klart och se på Skavlan.
Sen ska jag sova och vakna på lördag som jag hoppas blir roligare och härligare.

Inga kommentarer: