2014-01-08

Onsdag

Nu är julen helt utstädad och jag håller med alla tillrop på Facebook om att det känns ganska skönt.
Behåller alla ljusslingor tills mars när dom inte brukar behövas mer.
I morse va vi och tränade för första gången på allt för länge och det var precis lika jobbigt som jag misstänkte men härligt efteråt.
Nu har jag inte så många kurser kvar utan nu börjar Redovisning och Företagsekonomi 2 med lite mer bokföring. Väntar på försenade böcker för 2000 (gahh) kronor.
Varför finns det aldrig begagnade böcker när jag behöver?? Otyg.
Nu ska vi kolla vidare på Banshee som är bra men lite väl blodigt för min smak.
Det blir mycket blundande i soffan.
Bäst idag va att min unge är inne i en otroligt kramig period samt att jag hade glömt bort men påmindes om exakt hur gott det är med falafel.
Sämst idag var att jag brände mig på ugnen. Igen.
Jag ser ut som en person som brukar skära sig på armarna efter alla tunna galler-ärr. Not cute.

Inga kommentarer: