2014-01-08

Dag 3

Tagliatelle med sås av spenat, havregrädde och ädelost. Toppat med broccoli och krossade valnötter.
Jättegott tyckte John och Frida.
Jag käkar inte ädelost så jag åt smarrig falafel istället.
Vill bara påpeka att jag inte är en kinkig person som det låter nu senaste dagarna.
Men det finns några saker jag inte äter av olika skäl. Mest för att det är äckligt.
Här kommer en lista:

  • Chevre´
  • Ädelost
  • Bönor
  • Lever
  • Musslor och ostron
  • Potatismos
  • Stuvade makaroner
  • Foie gras. Men det skulle jag inte äta även om jag älskade det av uppenbara skäl.
  • Scampi, Gambas, Tigerräka eller tropiska räkor. Av miljöskäl.
  • Mannagrynsgröt. För att det är vidrigt.
  • Fläskkorv
  • Rotmos
Rotmos med fläskkorv. Krigsmat.
Kolla hur det ser ut. Fy asså.

Inga kommentarer: