2014-01-11

Lördag

Goood morgon.
Shit vilken kväll igår. Glad att den är över. Jobbigt att va så pissed.
Fastande med Friday Night Lights som min moster tipsat mig om och vips så va jag fast i en ny serie.
Somnade vid två nån gång efter fyra avsnitt på raken.
Älskar att ha hittat en ny serie som man har fem säsonger att gotta sig i.
Härligt ändå med snön ute. Trodde inte det skulle bli nån i år.
John ligger och sover fortfarande, han är uppe i 12 timmars sömn nu. Som en baby verkligen men han va helt slut igår så vi ger han nog en timme till.
Sen ska vi dra till Sickla, handla lite saker och möta upp Leif och Jenny på Urban Deli för brunch.
Killarna ska vidare till Björn sen på eftermiddagen för att kolla på fotboll, jag hade tänkt plugga då men eftersom det inte går nu (tack Adlibris) så kanske jag klämmer in två avsnitt till då istället. 

Inga kommentarer: