2012-11-21

Just nu

Kollar på en dokumentär om Hultsfredsfestivalen och försöker komma ihåg om jag vart där två eller tre gånger.
Ung var jag iaf och redan då kände jag mig gammal där.
För mycket hembränt och fylla för min smak.
Åkte till Roskilde 1993 och efter att ha vart på Roskilde åker man aldrig till nån annan festival.
Johns kompis Åsa ringde för några veckor sen och frågade om Roskilde 2013.
Haha, lite lätt sugen efter att ha vart hemma antingen preggers eller mammaledig i tre år.

Mår mycket bättre idag iaf. Härligt.
Ska snart sätta igång och baka inför helgen och klockan ett kommer ännu en firma över för lämna en offert på mansrummet.
Börjar bli lite brådis nu eftersom dom kommer börja dräneringen på måndag.
Haha. Vi har inget om inte koll.

2 kommentarer:

rille sa...

Vad ska ni göra i mansrummet?

Noer sa...

Riva upp och lägga klinkers.