2012-11-12

Dammit

Jag råkade nyss hälla kokande vatten på tre av mina fingrar.
Satan vad ont det gör. Att få en allvarlig brännskada måste vara det värsta man kan vara med om.
Tänker ibland på hur mycket jag verkligen beundrar dom som jobbar med brännskadeoffer.
Det är tur att det finns så starka fina människor där ute så vi mesar kan jobba på kontor istället.

Idag har jag ansökt till två utbildningar jag vill gå som båda börjar i januari.
Håller tummarna att jag får plats. Vore kul att börja plugga igen.
Annars handlar det mesta om offerter som ska in, samtal till försäkringsbolag angående att nån idiot snott våran nya bilbarnstol på Johns jobb, frågor om Rot, födelsedagsplanerande och jakten på alla våra ljusslingor som ligger i nån låda i garaget någonstans.
På onsdag tänkte jag smita in till stan och kolla på sista Twilight på dan. Bittersweet.
Bye bye Edward.

Inga kommentarer: