2012-04-28

Världens bästa produkt.

10 av 10 poäng.

4 kommentarer:

Linda sa...

Vad är det? Dag/Natt kräm eller en som du har innan smink?

Måste köpa nu kräm nu nämligen..så tipsa på! :-)

Noer sa...

Det är en primer som gör att man set ut som en hollywoodstjärna i ansiktet.
Helt fantastisk.
Jag har Clarins natto dagcreme nu som är bra men Nr 7 är minst lika schysst fast för halva priset.
Sen luktar Nr7 godare också ;)

Linda sa...

Nice! Jag har en primer nu som håller på att ta slut...Men behöver man en dagkräm då om man har den där?

Jag har en primer från Bobby Brown och när jag köpte den sa hon att jag kunde använda den som dag/natt kräm också?!

Du vet...tjejen som brukade använda lotion i fejan och tvätta sig med tvål och vatten :-)
Jag är ju "ny" på det här.. ;-)

Noer sa...

Mitt svar försvann. Man borde kanske ha dagcreme under men oavsett så är det som att ha silke på sin hud.
Världens bästa grej.
Köp köp köp men på nätet, för dyr i butik.
Puss