2012-04-20

Lista

Från nån Clara eller en fotbollsfru.

Vem är den absolut roligaste personen du vet?
Dave Chapelle, Liza Lampanelli, Jon Stewart, Ricky Gervais.

2. Vilken är din paradrätt?
Jag gör en mean murkelsås men eftersom den är dödligt giftig undviker jag den sen när jag läste på att vissa människor måste leva hela livet på dialys efter en dålig murkel.

3. Vem är din förebild?
Magdalena Graaf och alla andra som har mer än ett barn.

4. Vem borde börja blogga?
Linda Skugge, dom där pestiga tjejerna från högstadiet, f.d pojkvänner och Robert Smith.
(Carola om jag fick frågan för en månad sen)

5. Om du var tvungen att välja – din blogg eller ditt facebookkonto?
Bloggen. Framförallt Noers blogg eftersom jag tror det kommer vara spännande och värdefullt för honom att läsa hur det var för oss när vi väntade och längtade ihjäl oss efter honom.

6. Är du bra på att löneförhandla?
Kass.
Där har jag mycket att lära av män.

7. Hur mycket tid lägger du på ditt bloggande?
Inte mkt alls tyvärr. Det märks nog på kvalitén. Back in the day försökte jag vara lite rolig.
Nu är det mest som en dagbok för mig själv.

8. Vilken film såg du senast?
Som berörde mig? Wasteland.
Annars befinner jag mig i en åttiotalsperiod nu och kollar på mkt Woody Allen.

9. Du får massa pengar – vad betalar du av först CSN-lånet eller bolånet?
Bolånet.

10. Vad tycker du om ordet entreprenör?
Önskar att jag vore en slick sådan.

11. Lever du som du lär?
Oftas.
Är helt besatt av eco-produkter och försöker engagera mig och hjälpa div organisationer när jag kan.
Köper ekologisk när det finns som alternativ men är av nån anledning sämst på att sopsortera förpackningar.
John blir helt galen på mig minst en gång i veckan över detta.
Med all rätt. Men ändå. Han då.

Inga kommentarer: