2012-04-12

Tantsnusk 2012

Igår beställde jag ljudboken av "Fifty Shades of Grey".
Har hört och läst så mycket om den att min nyfikenhet tog över.
Eftersom den bara finns på engelska än kan jag sammanfatta det jag hört hittills i ett ord som förekommer kanske tusen gånger redan av huvudrollsinnehavaren Ana: "Oh my".
"Blush" är ett annat lika förekommande ord.
Ganska talande ändå.
Jag blir också lite generad några gånger.
Ibland över dom väldigt målande beskrivningarna av sexet och ibland för författarens skull. (hade hon ingen redaktör?)
Inte för att hon lär bry sig. Filmrättigheterna är redan sålda och e-boken ligger etta på New yorks times bestseller list.
Och det finns redan två böcker till om Mr Grey och Ana.
Såg på tv igår att dom snackade om att Ryan Gosling skulle passa i huvudrollen när den blir film.
Hahaha. Den dagen.

Inga kommentarer: