2010-10-03

Värsta julafton

Gud va trevligt vi hade igår. Vi fick massa fina inflyttningspresenter också. Noer fick två stora fina tavlor till hans rum som vi ska sätta upp ikväll vilket är helt perfekt för jag har inte lyckats hitta något jag gillade så det är lite kalt på hans väggar. Vi fick massa kryddor och ett snyggt kryddställ som Noer ha spenderat morgonen med att lukta på. "Lukta på Kanel" säger han var femte minut. Han tycker att det är superspännande med lukter nu. Det är antingen "Mmm, luktar väldigt gott" eller "Neeeej, den luktar inte gott". Vi fick ett supersnyggt kitt för te också. Perfekt för årstiden. Nu ska jag testa "Studio 54" som Elsa lovar ska smaka disco. Haha
Noer fick även den här sopbilen igår. Jag önskar att jag hade filmat hans reaktion, han skrek rakt ut av lycka och det var det första han frågade efter när han öppnade sina ljusblå imorse, klockan 0840 i might add. Världens bästa unge som gav oss sovmorgon.
Nu ska jag beställa en Iphone 4, blev helt sugen efter att ha gluttat på min svärmors igår och sen ska vi iväg och kika på en lokal för bröllopsfest nr2.
Hoppas hoppas.

Inga kommentarer: