2010-10-18

Läget i livet idag

Huvudvärk deluxe. Måste få tag på tabletter innan jag börjar kisa ännu mer och se ut som en grävling. Kul helg annars. Fest med karaoke på fredagen. Bröllopsplanering med sis på lördagen även om Noer mest tvingade henne köra på hans bil och lilla cykel runt runt i lägenheten mest hela tiden. "Köra mycket fort" hejade han på. Träffade hela fina familjen Persson(äntligen) i söndags på Barnkulan i orminge. Där kommer vi nog hänga en och annan kall vinterdag framöver. Note to self: Ta med öronproppar nästa gång. Nu är snart allt klart med alla flyttar. Frånträde av Gullmars och payday på onsdag och dags att ta tag i ekonomin. Mycket skatt ska in och budget måste göras. Eller ja, försöka göras. Vi kommer på saker mest hela tiden vi glömt. Just nu är vi helt förbryllade av att det verkar kosta mellan 7-12 tusen för en fotograf till bröllopet. Är inte det lite insane? Känner nån någon som har en bra kamera och kan ta fina bilder så ring mig tack. Knappt 9 veckor kvar och en to do list som är större än min önskelista på Nelly.com. Har iof mina älsklingar Frida och Elins hjälp till mitt forfogande så det blir nog skitabra det här. Om bara min huvudvärk försvann vill säga...

Inga kommentarer: