2010-10-09

Planeringen bröllop

Vi är så förvirrade människor Jag och John. Eller clueless snarare. För några dagar sen kom vi på att vi helt glömt bort ringar. Glömt bort att titta på, beställa och budgetera för. En av de största grejerna runt ett bröllop hade vi bara helt missat. Suck. Idag var vi iaf på Drottninggatan och gick in i första guldsmedsbutik vi såg och tre minuter senare var ringarna bokade. Vi blev nästan lite besvikna att det gick så fort, var liksom inställda på att kika runt hela dagen men vi hittade rätt på en gång. Vi har ju aldrig smycken nån av oss så det blir hyffsat diskreta ringar i vitt guld. Jag älskade min och längtar efter den redan vilket väl är ett bra tecken. Sen kikade vi på lokalen som John blev kär i från början och Jag måste hålla med honom, inget annat kommer kännas lika bra som den så nu är den bokad. Centralt och bra också precis brevid drottninggatan. Det blir blodpudding ett tag framöver nu men jag tror det kommer bli värt det. Hoppas hoppas det iaf.

Inga kommentarer: