2010-10-07

Komsi komsi ljuva helg.

Laddar upp för en helg som kommer innehålla det mesta. Stockholm Beer Festival imorgon med jobbet och sen blir det till att kolla på bröllopslokal, välja ringar, gå på Underbara barn mässan, röja ur förrådet på Gullmarsplan, se Eat Pray Love med tjejerna, och fixa presenter till födelsedagsbarn. Ska försöka sätta upp lite tavlor, organisera garderoberna samt köpa nya vinterkläder också. Högt tempo. Bra bra. Hoppas bara min energi kommer tillbaka lagom tills imorgon. Jag och John har bara legat och stirrat på varann i soffan hela veckan. Paralyserade av trötthet. Men brukar det inte alltid vara så första veckorna av höst? Tröstar mig med det iaf.

2 kommentarer:

Jess sa...

Fulle rulle... Härligt! Vi känner en guldsmed som gör ringar, handsmidda... istället för en färdiggjuten ring. Nästan samma pris och bättre kvalite. Kram...

Gina sa...

Jag ringer dig babe så fort jag får en sekund över. Puss